ШЛЯХИ СПІВПРАЦІ ОБГОВОРИЛИ У ГОЛОПРИСТАНСЬКОМУ МІСЬКРАЙОННОМУ ЦЕНТРІ ЗАЙНЯТОСТІ

70

20 липня 2021 року в приміщенні Голопристанського міськрайонного центру зайнятості відбулася робоча зустріч за участю голови Скадовської районної ради  Соловйова В.О., начальника відділу юридичного забезпечення, комунальної власності та кадрової роботи Скадовської районної ради Сипко В.А., заступника директора Голопристанського міськрайонного центру зайнятості Задорожньої В.В. та фахівців служби зайнятості.

У ході діалогу розглянуті питання пов’язані з децентралізацією головне з яких, стосувалося жителів Голопристанщини, які працювали в Голопристанському районному будинку культури, Голопристанській дитячо-юнацькій спортивній школі та комунальній організації «Центр позашкільної освіти» а зараз перебувають на обліку у центрі зайнятості та отримують нажаль мінімальну виплату по безробіттю. Також проаналізовано результати співпраці районної ради зі службою зайнятості та шляхи подолання безробіття.

Як відомо, згідно чинного законодавства районні ради зобов’язані були до 01 січня 2021 року передати громадам усі бюджетні установи. Скадовською районною радою було вчасно прийняте рішення про передачу бюджетних установ, але нажаль Голопристанська міська рада досі не прийняла рішення про прийняття вищевказаних установ, що призвело до справжнього колапсу. Згідно Бюджетного Кодексу України районна рада з 1 січня 2021 року вже не має права фінансувати зазначені установи та навіть їх ліквідувати, це вже обов’язок громади, якій наді повноваження та фінансовий ресурс.

Вікторія Вікторівна запевнила голову районної ради, що фахівці центру зайнятості готові надавати всебічну підтримку й допомогу, пов’язану з розвитком та соціально – економічним зростанням громади, зокрема у виході із ситуації, яка склалася з комунальними установами ліквідованої Голопристанської районної ради.

В свою чергу, Віталій Олександрович зазначив, що прикладе максимум зусиль, щоб в найкоротші терміни вирішити питання захисту конституційних прав, раніше підлеглих працівників.